Termeni și Condiți HARROW&HAINAULT TRADE SRL

Platforma www.booboo.ro și tot conținutul acestui site la nivel de informații, texte, poze, prețuri, logo sunt în proprietatea companiei Harrow & Hainault Trade SRL cu sediul social în Sanmartin, Str. Imparatul Traian Nr.19E, jud. Bihor, CUI: 43481463, Nr Reg Com. J5/2352/2020, e-mail office@booboo.ro

Prezentul document stabilește termenii și condițiile de utilizare a acestui site și condițiile de achiziționare a produselor și serviciilor comercializate prin intermediul acestei platforme. Prin acceptarea Termenilor și a Condițiilor, sunteți, de asemenea, de acord cu Politica de retur, Politica de confidențialitate Homelux, precum și cu toate celelalte documente menționate în cuprinsul prezentului document. Dacă nu sunteți de acord cu Termenii și Condițiile prezente, vă rugăm să nu utilizați acest site web.

1. Definiții

Cumpărător –Persoană fizică sau juridică, care plasează o comandă în magazinul online office@booboo.ro în calitate de consumator și este inscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul Cumpărător.

Vânzător – Compania Harrow & Hainault Trade Srl.

Comanda online – reprezintă solicitarea Cumpărătorului către Vânzător în vederea achiziționării de produse din site-ul www.booboo.ro. Este documentul prin intermediul căruia Vanzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile iar Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.

Contract –o comandă validă, confirmată de către Vanzător.

Utilizator –o persoană care intră pe site-ul booboo.ro și nu cumpără bunurile și serviciile de pe acest site, ci doar îl vizitează.

2. Înregistrarea pe site

2.1 Dacă doriți să plasați o comandă online pe site-ul booboo.ro, aveți 2 posibilități. Vă înregistrați pe Site, prin crearea unui cont personal, pe care îl puteți accesa de oriunde. Este necesar să ne comunicați o singură dată datele personale pentru a putea prelucra comanda respectivă, cum ar fi: Nume, Prenume, Adresă de livrare, Datele de facturare, Telefon, Email etc.:

 2.1.1 Puteți să adugati produsul în coșul de cumpărături fără a creea un cont propriu și să ne comunicați datele de livrare pentru facturare respectiv pentru livrare.

 2.1.2 Din pagina de produs puteți alege comanda rapidă, unde ne comunicați: Numele, Adresa de livrare și Numărul de telefon.

 Indiferent ce cale alegeți pentru plasarea unei comenzi online, Cumpărătorul este de acord cu formă de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vanzătorul își derulează operațiunile pe site.

3. Procesul de Comandă online

3.1. Pentru a plasa o comandă online, Cumpărătorul trebuie să urmeze următorii pași:

  1. Vizitează site-ul și adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături;
  2. În pagina de check-out (după vizualizarea coșului de cumpărături), este necesar crearea unui cont, la care ulterior va avea acces cu user și parolă; pentru parcurgerea cu succes a procesului de comandă Cumpărătorul își asumă că toate datele de contact furnizate de acesta în procesul de înregistrare sunt complete și corecte;
  3. Alege metoda de livrare a produselor;
  4. Alege modalitatea de plată : poate plăti ramburs în numerar la curier când produsele ajung la domiciliu, sau poate plăti cu cardul direct în online sau prin prin transfer bancar/internet banking.

3.2. Toate prețurile indicate în Comandă includ TVA .

3.3. Vanzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje distincte, înregistrarea contului, confirmarea comenzii, respectiv trimiterea comenzii către Curier. Cumpărătorul va primi un e-mail cu detaliile produselor comandate, costul total al Comenzii online, inclusiv costurile de livrare și un număr de identificare a Comenzii online. Acest email reprezintă faptul că această comandă a fost recepționată de booboo.ro, dar nu are caracter obligatoriu de contract. Booboo va depune toate eforturile pentru livrarea tuturor produselor comandate de către Cumpărător, dar își rezervă dreptul, fără a prezenta motivele aferente, să refuze o Comandă online. În cazul în care Comanda online este refuzată de booboo.ro, Cumpărătorul va fi anunțat în cel mai scurt timp.  

3.4 Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda plasată de Cumpărător, în oricare din următoarele cazuri:

  1. Dacă plata nu a fost acceptată de procesatorul de plăți;
  2. Cardul/tranzacția nu este acceptată de către banca emitentă;
  3. Plata efectuată prin transfer bancar/internet banking, nu a fost efectuată în timp;
  4. Nu a fost posibilă livrarea prin curier (de exemplu clientul nu poate fi găsit de curier telefonic și/sau fizic, la adresa indicată pentru livrarea bunurilor cumpărate, etc.);
  5. Corectitudinea prețurilor pe site – vezi punctul 4.1

 In cazul anulării comenzii, niciuna din părțile implicate nu va pretinde/solicita daune.

3.5 Odată inregistrată, Comanda online nu mai poate fi modificată. Cumpărătorul poate face retur la produsele din comandă, sau poate anula întreaga comandă cu un email trimis către office@booboo.ro sau la numarul de telefon afisat în maxim 2 ore după plasarea comenzii.

4.Prețurile produselor

4.1 booboo.ro depune toate eforturile pentru ca prețurile indicate pe site-ul booboo.ro să fie corecte. Cu toate acestea, este posibil să apară și erori. În cazul în care booboo.ro descoperă o eroare legată de prețul unui Produs/Servicu comandat de către Cumpărător, acesta va fi informat cât mai curând posibil, despre eroarea produsă. În această situație, Cumpărătorul va avea opțiunea fie de a reconfirma Comanda la prețul corect, fie de a anula Comanda. 

4.2. În cazul în care Cumpărătorul nu poate fi contactat, într-un termen rezonabil, folosind detaliile de contact pe care le-a furnizat în timpul procesului de înregistrare cont, Vânzătorul va considera Comanda anulată și Cumpărătorul va fi notificat despre aceasta prin e-mail. 

4.3. În cazul în care Cumpărătorul decide anularea Comenzii, după ce a fost informat cu privire la prețurile corecte ale produselor, insă anterior acestui moment a achitat deja prețul produselor comandate, Vânzătorul va oferi rambursarea completă în cel mai scurt termen, nu mai mult de paisprezece 14 zile calendaristice de la anulare.

5. Livrarea produselor

5.1 Livrarea produselor prin intermediul societătilor de curierat indicate de Vânzător în site-ul booboo.ro se va efectua în termen 1-3 zile lucrătoare de la data confirmării Comenzii pentru produsele aflate în stoc, respectiv 1-5 de zile pentru produsele în stoc furnizor,in cazul in care nu putem respecta acest termen, veti fi contactat de echipa noastra. În ziua livrării Cumpărătorul va fi contactat de către societatea de curierat aleasă, prin telefon sau SMS, la numărul de telefon mobil furnizat în timpul procesului de înregistrare cont sau plasării comenzii.

Livrarea Produselor va avea loc la adresa indicată de către Cumpărător în timpul procesului de comandă. Este necesar ca adresă specificată pentru livrarea produselor să fie pe teritoriul României. 

Costul transportului este gratuit peste valoarea de 600 ron in limita a 20 de Kg, pentru comenzile a caror valoare se afla sub pragul de 600Ron costul transportului este de 25.9 ron in limita a 20 de Kg, iar pentru produsele care depasesc limita de 20Kg costul transportului este de 49.9 ron indiferent de valoarea comenzii.

5.2 Cumpărătorul este exclusiv responsabil în următoarele situații: 

5.2.1 Cumpărătorul are posibilitatea să specifice o adresă de livrare diferită de cea indicată pentru facturare. Cumpărătorul trebuie să se asigure că livrarea produselor se poate face la această adresă și că este disponibil la data livrării, pentru a recepționa produsele comandate. 

5.2.2 Cumpărătorul trebuie să verifice dimensiunile produselor comandate și se asigură că este suficient spațiu la adresa de livrare pentru primirea acestora, inclusiv pe căile de acces către adresa de livrare.

5.2.3 Carucrioarele, patuturile si alte articole de mobilier se livrează nemontate și nu se asigură montajul produselor.

5.2.4. Cumparatorul este exclusiv responsabil pentru neexercitarea dreptului de a alege serviciul “Deschidere colet” la livrare,serviciu disponibil in pagina de finalizare a comenzii, in sectiunea note de comanda se va specifica solicit deschidere colet.

5.2.5 Cumpărătorul are obligația de a verifica la recepționarea produselor, corectitudinea numărului de colete primite, precum și integritatea lor, iar orice neregulă trebuie semnalată pe documentul de livrare aferent comenzii și trebuie să fie semnat de către Cumpărător.

În momentul recepționarii comenzii, Clientul are obligația de a verifica cu atenție starea exterioară a coletelor, respectiv acestea să prezinte ambalaje în bună stare, să nu fie rupte, zgâriate, murdare, smulse de pe produs, cu colțuri rupte, înfundate sau cu alte semne de proastă manipulare a produsului. Dacă se constată neregulile menționate anterior, Clientul are obligația să solicite pe loc, completarea unui Proces Verbal de constatare sau sa consemneze pe AWB-ul de livrare, în prezența curierului, natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasă, etc). Procesul Verbal sau AWB-ul, nu mai pot fi completate după plecarea curierului. Cumparatorul are posibilitatea de a refuza primirea coletului odata cu mentionarea pe AWB a neconformitatii constatate.

În cazul în care Cumpărătorul nu opteaza pentru serviciul “Deschidere colet” (In note comanda se specifica solicit deschidere colet la livrare) si nici nu semnalează neconformitatea la exterior a coletului la momentul livrarii pe documentul de livrare, Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza eventualele reclamații ulterioare referitoare la starea produselor livrate. Cumpărătorul are în continuare dreptul de a notifica ulterior booboo.ro dacă produsele nu sunt conforme din punct de vedere al functionalitatii, in conditiile legii.

5.2.6. După primirea produselor, Cumpărătorul sau Reprezentantul acestuia care preia produsele, dobândește de drept produsele comandate și totodată preia și riscurile asupra produselor, riscul de pierdere sau de deteriorare.

5.3 Dacă livrarea produselor la adresa indicată în comandă nu poate avea loc din orice alt motiv pe care Vanzătorul, în mod rezonabil, nu îl poate controla/prevedea, produsele comandate vor fi stocate 1 zi la societatea de curierat, termen în care Cumparatrul va fi contactat de curier pentru stabilirea detaliilor de livrare. După expirarea acestui termen, Contractul între Cmparator și Vânzător va fi considerat desființat de plin drept, fără nicio notificare prealabilă din partea booboo.ro și fără intervenția instanței de judecată. În cazul în care costurile aferente acestei comenzi au fost deja achitate, suma corespunzătoare va fi integral rambursată în termen de 14 zile calendaristice de la data expirării termenului de depozitare.

6. Returul produselor

6.1.1 În cazul în care Cumpărătorul dorește să returneze unul sau mai multe produse achiziționate online prin intermediul unui curier, este important să se asigure că produsele ajung la Vânzător înapoi exact în starea în care pleacă din domiciliul sau. Condițiile și pașii pe care Cumpărătorul trebuie să-i urmeze sunt următorii:

6.1.2 Produsele pentru returnat în mod obligatoriu trebuie să fie vandabile, fără defecte și în măsura în care este posibil acestea să fie împachetate în ambalajul lor inițial;

6.1.3  Cumpărătorul va trimite pe adresa office@booboo.ro un email în maxim 14 zile de la data achiziției produselor respective;

6.1.4 Odată cu emailul, Cumpărătorul va trimite și poze relevante cu produsele pe care dorește să le returneze. Pozele trebuie să reflecte starea bună, vandabilă a produsului. – este important ca Cumpărătorul să se asigure înainte de a chema curierul, că produsele au plecat din domiciliu în stare bună, vandabilă.  Conform legislației în vigoare, clienții nu mai au obligativitatea de a returna produsele în ambalajul inițial însă în măsură în care este posibil, am aprecia că acestea să fie împachetate în ambalajul lor inițial;

6.1.5 Cumpărătorul va completa formularul de retur primit in urma solicitarii trimise la office@booboo.ro și îl trimite la adresa indicată in formular; Cumpărătorul solicita un curier pentru a veni să ridice produsele de la domiciliul sau;

6.1.6 Booboo va evalua conformitatea produselor primite prin curier, pentru a fi vandabile. Totodata,Booboo va analiza situatia descrisa in formularul de retur, documentele de livrare precum si starea produselor returnate.

6.2 Vânzătorul returnează contravaloarea (mai puțin taxele de livrare care vor fi suportate de catre cumparator) în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor, doar dacă produsele sunt conforme și pot fi vandabile;

6.3 Vânzătorul își  rezervă dreptul de a decide acceptarea returului,  sau de a opri un procent din valoarea produsului. Suma respectivă va fi comunicată Cumpărătorului, imediat după evaluarea prejudiciilor aduse, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la recepționarea lor;

6.4 Plata transportului pentru returul produselor va fi în sarcina Cumpărătorului. Valoarea serviciilor deja prestate nu se returnează (montajul produselor sau transportul deja efectuat către Cumpărător).

7. Informații produse

7.1 Toate fotografiile produselor prezentate au caracter informativ , pot diferi față de produsul vândut și pot arăta accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard al produsului. Fotografiile prezentate pot să nu fie actualizate la înfățișarea actuală a produselor. Designul, culorile, nuanțele, formele sau alte caracteristici ale produselor sau ambalajelor afișate în poze pot diferi în realitate față de cele ale produsului.

7.2 Înainte de a achiziționa un produs, Clientul are posibilitatea de a cere în scris informații de actualitate și exacte despre produs.

7.3 Nicio informație obținută telefonic sau verbal sau în orice altă formă care nu poate fi dovedită ca autentică și ca provenind de la o persoană care reprezintă legal pe furnizor, nu va implica furnizorul sub aspectul vreunei răspunderi de orice fel.

8. Modificarea termenelor și condițiilor

Booboo își rezervă dreptul de a modifica condițiile și termenele de comandă online- orice modificare fiind adusă la cunoștința publicului înainte de data modificării cu 30 de zile calendaristice, printr-un document public. Până la data unei eventuale modificări a comenzii online, Booboo va respecta condițiile stipulate în prezentul document.

 9.Securitate
Acest site adoptă toate măsurile de securitate necesare protejării datelor personale ale utilizatorilor
noștri. În momentul completării datelor personale pe site-ul nostru, informațiile vor fi protejate atât
offline cât si online.
Toate datele cu caracter personal vor fi prelucrate prin intermediul unor pagini securizate care
folosesc sistemul de criptare SSL, marcate cu simbolul unui lăcățel, a carui poziționare variaza in
functie de tipul de browser utilizat (ex.: in partea de jos a ferestrei, daca utilizati browser-ul Microsoft
Internet Explorer sau in partea de sus a ferestrei, daca utilizati browser-ul Google Chrome. Pentru mai
multe informații privind standardele de securitate practicate pe acest site accesează secțiunea Ajutor
Fiind de acord cu prezentul document „Termeni si condiții de utilizare a site-ului booboo.ro„,
utilizatorii își asuma in totalitate eventualele riscuri.

10.Jurisdictia. Legea aplicabila
Relatiile contractuale dintre parti vor fi guvernate de legea romana. Litigiile care nu vor putea fi
rezolvate pe cale amiabila, vor fi inaintate spre solutionare instantelor competente.

11. Alte informații

Pe site vor fi publicate periodic Regulamente ale campaniilor aflate în desfășurare; acestea descriu în
detaliu termenii și condițiile speciale aplicabile fiecărei campanii și completează dispozițiile
prezentului document ” Termeni și condiții de utilizare a site-ului booboo.ro “.
Promoțiile afișate vor fi valabile pentru perioade limitate de timp, specificate pe pagina de prezentare
a produselor din magazinul online / Regulamentele speciale și în limitele stocurilor disponibile.
Booboo.ro își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica orice informație publicată pe site
fără a anunța în prealabil utilizatorii site-ului.

12.Baza legală
Pentru mai multe informații, puteți accesa:
Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea
datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei
95/46/CE;
Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în
sectorul comunicațiilor electronice;
Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionişti;
Legea nr. 148/2000 privind publicitatea;
Legea nr. 158/2008 privind publicitatea înșelătoare și publicitatea comparativă;
Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor;
Ordonanța nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață;
Ordonanța de urgență nr. 77/2009 privind organizarea și exploatarea jocurilor de noroc;
Legea nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor și a deșeurilor de ambalaj